zondag 12 juli 2009

Dutch Card Lovers / sketch 7


Dit is de sketch van deze week, gemaakt door Rosalien! Vanavond zaten we gezellig met zijn vijven in mijn kleine hobbyhoek. Mijn tante zegster en mijn 3 kids waren allemaal aan de knutsel. Het werd een producktief avondje alhoewel ik niet verder kwam dan één kaartje :-P
Ik wilde een blancokaartje maken en dat is deze geworden, mijn tante zegster Sanne maakte de sketch ook, maar had daar haar eigen creativiteit op los gelaten.

Dit is wat Sanne ervan heeft gemaakt, ook erg leuk geworden om te zien hoe zij de sketch heeft uitgewerkt vooral de binnenkant het randje in de halve circkel vind ik erg leuk en ga ik zeker onthouden.

Saskia



1 opmerking:

  1. Hee Saskia, leuk jou weer eens te zien.:)) Dat is lang geleden. ;)) Leuk dat je meegedaan hebt en je tante ook. Jullie hebben er een leuke draai aangegeven.Ik vindt vooral het papier van de bovenste kaart erg mooi en de afbeelding ook. :))Dat eendje op de bloem is ook erg grappig,:)).

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen