donderdag 9 juli 2009

Dutch Card Lovers / Just Magnolia

Aan de hand van onderstaande sketch die deze week diverse mensen in de ban houd op Dutch Card Lovers Blog heb ik weer een kaartje gemaakt!



Ik had nog erg veel van het roze babypapier liggen, dus wederom een geboortekaartje.






Ook heb ik weer meegedaan aan een kaartenkit op het Scrapbook Rainbow Forum, maar deze mag ik nog niet laten zien, dus deze komt later!
Ook Just Magnolia had een nieuwe uitdaging voor deze week, gebruik bedeltjes!
Ik had alleen nog strand bedeltjes en heb het maar opgelost door 'fishing Edwin' te gebruiken, zodat het toch bij elkaar paste. Het was een lekker scrapdagje.
Groetjes Saskia

1 opmerking:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt met de sketch!
    Bedankt voor het medoen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen