vrijdag 24 juli 2009

Marktplaats

Ik heb zojuist de eerste kaarten op Marktplaats gezet, helaas zijn er ook alweer 15 verwijderd, maar dat is een ander probleem! Dit is uiteraard nog maar een deel van wat ik hier heb, maar ik loop een beetje achter met alles fotograveren.

Ken je mensen die graag zelf gemaakte kaarten kopen en daarbij ook nog eens een goed doel willen helpen, dan kun je onze kaarten terug vinden op Markplaats 'Kaarten t.b.v. a Sisters Hope!' Als het goed is krijg je dan 20 hits met steeds 3 kaarten.

Melissa bedankt voor het idee!
Ik ga mijn best doen om zo snel mogelijk meer kaarten te plaatsen, maar moet nog even wachten op mijn bestelling met enveloppen, zodat alle kaarten ook voorzien zijn van passende enveloppen.

Dat weer even voor zover, wat betreft de kaartenverkoop!
Saskia
Bekijk de uitwerkingen van het challengeblog hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen