maandag 27 juli 2009

Winkeltje op Marktplaza

Wederom een mailtje van Melissa, zij wees mij op een eigen winkeltje, maar ik ben niet zo helder op dat gebied (gelukkig ben ik nooit te oud om te leren) en egde mij uit waar en hoe ik dit kon vinden. (Ik dacht werkelijk dat dit onder Marktplaats viel)

Het is gelukt en deze keer staan er meer kaarten in mijn winkeltje dan op Marktplaats!
Het winkeltje met kaarten is HIER te vinden.
Zodra ik weer meer kaarten op de foto heb staan zullen ze ook zo snel mogelijk weer aangevuld worden in het winkeltje, dus weet je mensen die graag zelf gemaakte kaarten koopt, verwijs hun dan vooral naar ons Winkeltje ;-)
Saskia

1 opmerking:

  1. Het ziet er super uit Saskia! Nu dan maar reclame gaan maken voor je winkeltje en dan kan het geld binnenstromen!!

    Groetjes Melissa

    BeantwoordenVerwijderen