maandag 3 augustus 2009

Huishoudelijke mededeling!

In een zeer korte tijd heb ik toch heel wat bereikt vind ik zelf! Een challengeblog met al 9 Sponsors en 31 volgers, een eigen webwinkel waar alle kaarten in te koop staan. Diverse mensen die ook aktie ondernemen om nog meer kaarten en reclame te realiseren. Het is echt geweldig!
Wat ik iets minder vind is dat ik op dit Blog het overzicht kwijt raak! Het grote aantal kaarten wat binnen stroomt, maar andere berichtjes naar beneden duwt als ik alles hier publiceer! Door de komst van het webwinkeltje op Marktplaza overweeg ik om ale kaarten direkt naar de webwinkel door te laten stromen en niet meer alles hier te plaatsen.
De kaarten van het challengeblog die binnen komen, blijven wel op dit blog en 1 keer per week zal ik andere sponsoringen benoemen, zodat iedereen weet als er iets is binnen gekomen! De rest zal terug te vinden zijn op het challengeblog of in de webwinkel.
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen