woensdag 16 september 2009

Er is de afgelopen weken veel gebeurd in mijn privé leven en dit heeft er even voor gezorgt dat er een poosje niets uit mijn handen kwam, maar nu ga ik weer lekker aan de knutsel en dit hebben jullie nog niet gezien! (de foto's zijn minder van kwaliteit, maar hoop dat jullie ze evengoed mooi vinden ;-)

Deze kaart kreeg ik van Jolanda, met een pakketje van hetzelfde papier erbij. De opdracht maak met dezelfde materialen een kaart, maar dan anders dan het origineel!
Dit is mijn kaart geworden voor de uitdaging.
Ik had nog zoveel papier over, dat ik er nog een kaartje mee gemaakt heb, met een stempelafdrukje van Ans, die ik erg mooi vind.
Heb gisteren nog een kaartje gemaakt, maar die verschijnt begin volgende maand weer op het challengeblok, dus daar moeten jullie nog even op wachten.
Saskia

3 opmerkingen: