dinsdag 3 november 2009

alter opdracht DCL

De nieuwe opdracht van DCL alter een bestaand item! Tja wat ga je dan alteren. Een hout kinderboekje, nee te voor de hand liggend, een fotolijst, nee heb ik al eens gedaan. Opeens wist ik het dat saaie houten kleurblok, waar de kinderen ook al mee bezig waren geweest.

Dit is hem dus, helemaal hout, kostte een godsvermogen, maar mijn kinderen en oppaskids weten hem zeker te vinden. Uren kunnen ze lief kleuren aan de grote tafel in de keuken. Eenmaal in de kast is het weer een somber houten blok, maar nu niet meer!



Ik vind hem goed gelukt en kijkt een stuk vrolijker als hij nu weer in het open gedeelte van de buffetkast staat.
Saskia

8 opmerkingen:

  1. OOOHHH, wat een leuk bakje is dat geworden zeg!! Dat staat veel leuker op tafel.
    Leuk dat je weer hebt meegedaan met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, en wat een handige box. Ik vind het papier wat je hebt gekozen ook heel toepasselijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HIj is echt heel erg leuk geworden Saskia, leuk dat ik hem nu ook van alle kanten kan bewonderen!

    Groetjes,
    Riëtta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Saskia,

    Ooohhh jou potlodenbakje is ook erg leuk geworden.

    Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat ziet er geweldig uit! Laat ze nu maar kleuren!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het een leuke bak geworden Saskia, :)),lekker fris en vrolijk, echt een plaatje.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een geweldig mooi kleurpotloden bakje is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Saskia,

    Wat is ie super geworden zeg!!
    Bedankt voor het meedoen aan DCL!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen