dinsdag 10 november 2009

Awards gekregen

Eerder had ik ook al awards gekregen, maar ik wist niet zo goed wat ik ermee moest, maar ik zet ze hier allemaal neer, want ik vind het wel ontzettend leuk dat ik ze gekregen heb ;-)

Deze kreeg ik van Riëtta!
Bij deze award horen wat vragen die in 1 woord beantwoord moeten worden, ik ga m'n best doen:
1. Waar is je mobiele telefoon? Kontzak
.2. Je haar? Lang
3. Je moeder? Elly
4. Je vader? Wim
5. Favoriete eten? Boerenkool
6. Waar heb je vannacht overgedroomd? Niets
7. Favoriete drankje? Cola
8. Je droom/doel in het leven? Geborgenheid
9. In welke ruimte van het huis bevind je je? Overloop
10. Je hobby? Scrappen
11. Je angst? spinnen
12. Waar wil je zijn over 6 jaar? Boerderij
13. Waar was je afgelopen nacht? bed
14. Wat ben je absoluut niet? Rijk
15. Muffins? heerlijk!
16. Wat staat er op je wensenlijst? Scrapspul
17. Waar ben je opgegroeid? t'Zand
18. Wat heb je het laatst gedaan? ontbijten
19. Wat voor kleding heb je aan? Casual
20. Je TV? uit
21. Huisdieren? 9
22. Vrienden? ja
23. Je leven? niet altijd makkelijk
24. Je humeur? positief
25. Mis je iemand? Opa & Oma
.26. Vervoermiddel? Fiets
27. Wat draag je absoluut niet? Hoed
.28. Favoriete winkel? Scrapbookdepot
29. Favoriete kleur? Blauw
30. Wanneer heb je voor 't laatst gelachen? Gisteren
31. Wanneer heb je voor 't laatst gehuild? lang geleden
32. Beste vriendinnen? Marieke, Paula, Miranda.
Een plek waar je steeds weer naartoe moet? school
34. Facebook? Hyves
35. Favoriete plek om te eten? thuis
Ik geef hem door aan:
Helma, Herma, Ria, Helga en iedereen die hem nog meer wil hebben!
Riëtta Gaf mij deze award. Dank je wel Riëtta! Hij heeft een paar regeltjes:
1.) Zeg dank je wel tegen de geefster.
2.) Vertel 10 Eerlijke dingen van jezelf.
3.) Geef hem door aan anderen 9.
Eerst de 10 Eerlijke dingen over mezelf:
1.) Ik ben verslaafd aan Internet :-S.
2.) Ik sport niet, maar loop wel veel.
3.) Ik ben best een druk persoon in mijn hoofd
4.) Ik hou van dieren, maar vergeet ze buiten soms te voeren.
5.) Ik lees graag Romans.
6.) Ik eet veel te weinig fruit.
7.) Ik scrap soms meer dan dat ik tijd aan het huishouden besteed, maar dan moet ik dat op andere dagen inhalen van mezelf.
8.) Ik heel graag voor kleine kindjes zorg
9.) Ik ben in het bezit van 3 tuinen op Molehill empire.
10.) Ik heel veel van mijn man en kindjes hou, wat door alle problemen (auitsme, negativiteit van onze oudtse) soms best moeilijk is!
Ik geef de award door aan:
Alle leden die hem nog niet hebben ontvangen!
Deze twee awards kreeg ik van Annemiek (al een poosje geleden op mijn andere blog)

Deze geef ik beide door aan:

Brigitte, Riëtta, Willeke, Ilonka!

Groetjes Saskia


1 opmerking:

  1. hoi Saskia Gfeliciteerd met je awards en dank je wel dat ze je aan mij doorgeeft ik ga je naam erbij zetten want ik had ze al eerder gehad. En ik voel me weer net zo vereerd.

    liefs ilonka

    BeantwoordenVerwijderen