maandag 16 november 2009

Gewonnen!

Je blijft hopen ooit ook eens iets te winnen (al is het al leuk om mee te doen natuurlijk) maar het bleef altijd uit. Verder dan 1 x een eervolle vermelding (jaren terug kwam ik niet)

Gisteravond kwam ik thuis na een lange dag Kreadoe, leuke dingen gescoord
en dacht ik zal nog even kijken op DCL of er een nieuwe opdracht staat. Of die nieuwe opdracht er nu al op staat moet ik eerlijk bekennen dat ik dat nu nog niet weet, want mijn oog viel op mijn tekenblok met de tekst dat ik had gewonnen!

Ik ben meteen naar beneden gelopen om het aan Ruud te vertellen en ben vergeten te kijken naar de nieuwe opdracht hahaha!


Meiden bedankt.


Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Je bent echt een verdiende winnaar. Ik ben met mijn 3e plaats ook supertrots!

    BeantwoordenVerwijderen