donderdag 26 november 2009

Het was even stil, maar ik heb niet stil gezeten!

Deze kaart was de tweede opdracht voor de merry Christmas wedstrijd! Er moest duidelijk iets met muziek te zien zijn! Ik vind hem zelf wel grappig geworden. De derde ronde lopen de stemmingen nog, dus die volgt weer na de uitslag.
Ik weet niet of ik deze al had geplaatst, maar deze is weer aan de hand van een sketch gemaakt op het Scrapbook RainbowForum.
Tevens was er ook een sketch voor een LO en deze vond ik erg leuk om de foto's van mijn eerste oppaskindjes op te verwerken. Ik heb de foto's iets groter gemaakt dan de werkelijke maten op de sketch anders moest ik teveel weg snijden.
Deze LO is gemaakt aan de hand van de opdracht van Creabest. Een zin van een Sinterklaasliedje moest erin verwerkt zijn. Dit was meteen wat mij bij het lezen van de opdracht te binnen schoot. Dus eerst s'avonds schoen zetten en de volgende ochtend deze foto gemaakt!
Wat vinden jullie ervan?
Saskia

1 opmerking: