donderdag 5 november 2009

Smaak te pakken

Riëtta liet haar gealterde theedoos zien en dat was precies waar ik naar zocht. Als suprise voor mijn 11 jarige dochter wilde ik een cropdoos gaan maken als sieraden doos of tekendoos. Hiervan kon ik de beschrijving zo 1.2.3. niet vinden en toen zag ik de theedoos van Riëtta dus voorbij komen.
Vanmiddag zo'n lelijke bruine theedoos bij de Action gescoord en ben meteen aan de slag gegaan.




Ik vind hem zelf erg mooi geworden, aangezien Wendy erg van groen houd, er is alleen 1 klein probleempje, het cadeautje is net een 0,5 cm te groot :-{
Saskia



11 opmerkingen:

  1. wat leuk geworden ! Leuk idee.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie sieraden doos! En zo prachtig versierd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is heel erg mooi geworden Saskia!! Daar zal je dochter heel erg blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je reactie op mijn blog:)erg mooie sieradendoos heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, die is prachtig geworden!!
    Nu nog een oplossing vinden voor het te grote cadeau.
    Leuk dat je wer hebt meegedaan met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het kado net iets te groot is, maar de doos is zeker gelukt.:)) Die zal ze heel erg leuk vinden. Ik vindt hem ook helemaal toppie! :))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is geweldig mooi geworden jammer dat het cadeautje net iets te groot is om erin te stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Saskia,

    Ik vind hem echt super geworden!!
    Alleen jammer dat het kado er niet inpast zeg!!

    Bedankt voor het meedoen aan DCL!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb al bedacht dat ik het cadeau maar ga verstoppen en dan met een briefje met een hint naar het cadeau verwijs, want om nu weer een andere suprise te gaan maken wordt hem niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Saskia en goed opgelost zo toch

    BeantwoordenVerwijderen