zondag 2 januari 2011

LO's

Afgelopen weken halve dagen gewerkt i.v.m. de vakantie van onze kinderen.
Ondanks dat er een hoop te regelen viel omtrent onze kids, Kerst en Oud & Nieuw, heb ik naast de normale aktiviteiten ook weer eens lekker kunnen scrappen. Even geen kaartjes gemaakt, maar eens heerlijk relaxed met oude en nieuwere foto's bezig geweest.
Mijn dochter met oppaskind een paar jaar geleden.
Schoolfoto van mijn dochter (recent)
Brian foto van vorig jaar!
Onze strandwandeling was niet heel erg lang, want de kinderen vonden er zo niets aan voordat we op het strand waren, daarom waren ze binnen een kwartier zeiknat doordat ze uitgelaten in de golven liepen te springen. Het water liep hun laarzen in en helaas is het in November nu ook weer niet zo warm dat je dan erg lang moet blijven. Het was wel erg leuk en ook de hond heeft weer een nieuwe ervaring! Op de terugweg deze foto's genomen.
tweede helft van een dubbele LO.
Voor een wedstrijd van Creabest en een andere opdracht van mijn vaste Forum deze LO met ook de strandfoto's gemaakt. Ik vind deze heel erg mooi geworden en mag voorlopig nog even in zicht staan.
Deze LO was de opdracht Doodle je eigen achtergrond in een opruimings opdracht, vandaar het donker groene vel, dat ik altijd opzij legde nu dan toch aan de beurt was. Ik had er een hard hoofd in dat het iets zou worden, maar het eind resultaat valt mij nog niet tegen.
Groetjes Saskia

9 opmerkingen:

  1. leuke layouts allemaal! en nog de beste wensen voor 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoo wat een stapel lootjes
    die van Brian is mijn favo
    en de beste wensen voor 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke LO's!!!
    die van brian vind ik leuk.

    Groetjes,
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt leuke lay outs gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lootjes allemaal Saskia

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lo's heb je gemaakt. een deel had ik al op het forum gezien maar een aantal ook niet.
    Mooi.
    Fijn dat je, je inspiratie weer gevonden hebt.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er veel gemaakt en zo'n leuke ertussen

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je bent lekker bezig geweest, leuk hoor.

    gr, claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf! en wat veel! je bent goed bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen