maandag 10 januari 2011

Nog een Lootje

Gisteravond ook nog een LOotje gemaakt, eentje gelift uit mijn jatmat met hier en daar mijn eigen ideëen erin verwerkt. Het is weer een foto uit de oude doos, alleen moet ik nog even uitzoeken hoe oud mijn dochter hier ook alweer was. 5 á 6 jaar schat ik!
Deze staat nu nog thuis, maar deze heb ik een poosje terug gemaakt aan de hand van een activiteitenmiddag op de Camping waar we vanaf vorig jaar een Caravan hebben gekocht.
Er was mij gevraagd foto's te maken en misschien iets moois ervan voor in de Kantine.

Dit is het geworden, vind hem zelf wel kleurrijk en er valt een hoop op te zien. Nu maar hopen dat ze hem op de Camping ook mooi vinden, want hij wordt in het nieuwe Seizoen uitgereikt!

Groetjes Saskia

6 opmerkingen:

  1. Leuke Lo, leuke foto ook.
    En ik denk dat ze wel blij zullen zijn voor de kantine, hijis erg leuk geworden, er is een hoop op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lootjes hoor en leuk voor de camping er is genoeg op te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke lo's! vooral die tweede vind ik gaaf, veel foto's in een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem gescrapt op een vel karton 50 X 70 je kunt er dan genoeg op kwijt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke frisse Lo Saskia, en de 2e vindt ik ook heel gaaf met al die foto's.;)
    Alles goed met je?

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk lootje en voor de kantine vind ik ook heerlijk kleurrijk!
    kan niet anders dan leuk gevonden worden toch

    BeantwoordenVerwijderen