zondag 9 januari 2011

Nog een paar LO's

Deze LO heb ik een keer gemaakt aan de hand van een sketch voor de Laddercompetitie van Creabest hij lag er al een poosje, maar wilde hem toch ook hier even showen.
Deze lo heb ik gemaakt aan de hand van de opdracht: Gebruik een zwart/wit foto op het rainbow forum, dit was opdracht 8 van een 50 opruiming, wat mij betreft kan dat net zo goed 250 opruiming zijn. Ik vraag mij af of ik dan door mijn papier heen ben of dat ik dan nog over heb, want ik ben nu alleen nog maar bezig in de restanten bak.
In een mail van creabest stonden een aantal sketchen gemaakt door Berthine Navest die je voor eigen gebruik mocht maken. Ik heb hem in combinatie met 1 van de 50 opdrachten gemaakt, met wederom een foto uit de oude doos. De meest rechtse ben ik met in het midden mijn broer en links mijn zusje een jaar of 18 terug denk ik!
Ik ben weer eens heerlijk aan het scrappen, ben momenteel ook bezig met het maken van een patroon van een bon-bon doosje dat een kennis hier op tafel had laten staan. Ik ben hiervoor de maten aan het aanpassen op een A4 of 30 X 30 vel, want hij was net even groter om hem 1 op 1 na te maken. Dus dat wordt vervolgd!


Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

  1. Super leuke LO's Sas :)

    Wat een heerlijke productiviteit :)
    Ben nog steeds druk aan het opruimen :)
    Ben benieuwd wat Den woensdag zegt ;)

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zaterdag klinkt goed :)
    Ik hoor het wel :) :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen