maandag 14 februari 2011

De hele week lukte het niet om te scrappen, afgelopen weekend had ik toch mijn spullen meegenomen naar de Camping, waar mijn man voor zijn hobby zat.
Hier vloeide er zomaar 3 kaartjes uit mijn handen.
De eerste gaat morgen onderweg naar een scrapvriendinnetje die pas weet dat ze zwanger is!
De tweede is een blanco kaartje geworden, ik heb deze digistempel al even, maar er kwamen geen ideeën boven drijven. Dat ik toch aan het printen was heb ik er 3 uitgeprint en zo naast elkaar op het velletje zag ik ineens hoe de kaart moest worden.
Afgelopen Woensdagavond was ik bij Marjolein en zij had van die grappige stempeltjes, ik heb 4 mannetjes en 4 vrouwtjes gestempeld. (Zelf heb ik er van ieder 1 over weten te houden, de andere zijn door mijn jongens in beslag genomen, die heerlijk mee hebben zitten kleuren.) Aangezien ik restjes van deze lijn bij mij had, kwam het meisje in aanmerking om gescrapt te worden. Thuis heb ik de teksten er nog opgestempeld, want deze had ik natuurlijk weer niet bij mij. :-P
Ik ben wel weer reuze blij met mijn produktiviteit!
Groetjes Saskia

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden!!!!
    Ben benieuwd wat je nieuwe aanwinsten zijn :)

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes hoor!
    vooral met die rozen is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en leuke kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie kaarten gemaakt en allemaal ook zo verschillend
    Die met de rozen is mijn favoriet

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een productiviteit en wat een prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes heb je gemaakt. Het stempeltje van die onderste is wel errug schattig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaarten zijn het geworden Saskia. de stempel van de eerste kaart vind ik er leuk.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen