donderdag 18 oktober 2012

Weer creatief bezig geweest.

De laatste tijd begin ik weer wat meer zin te krijgen in het knutselen. Een poosje geleden moest ik mij af en toe als ontspanning echt dwingen om wat te maken, maar nu heb ik er weer zin in. Alleen kan ik momenteel niet zo goed kiezen tussen taart maken en Scrappen, een luxe probleem hé?
 
Onlangs ben ik gestart met een cursus Wilton 1, dit is feitelijk een amerikaanse cursus, waar ik leer om taarten te versieren en te bekleden met icing. Ik moest er even aan wennen, want het geheel is erg zoet, hihi. Om te oefenen heb ik samen met Jeffrey deze taart gemaakt. De Hamburger was het idee van Jeffrey (ik had een cupcake willen maken ;-) Jeffrey heeft de Hamburger ingekleurd, goed hé voor een eerste!

 
Voor bereid v/d Strijd had ik met mijn jeugd foto's (ja, ja mijn 15de verjaardagspartijtje) deze LO gemaakt, ik had deze keer Ans als tegenstander en helaas heb ik verloren, maar er wel weer een leuke LO aan over gehouden.

 
De volgende LO was een opdracht voor 'ik daag je uit', de LO moest in de kleuren blauw en groen, minimaal 4 foto's maten naar keuze, minimaal 10 ponsfiguurtjes. Ik ben er zeer tevreden mee!

 
Dan hebben we een oude activiteit in een nieuwe jasje gegoten, '1 Sketch / 4 Stijlen'.
Hier vormen we groepjes van 4 personen en wordt er 1 sketch geplaatst, alle 4 maken we deze sketch naar eigen idee en inzicht en na twee weken plaatsen we allemaal onze eigen uitwerking en kijken we hoe hij geworden is. Hoe heeft iedereen de sketch geinterpreteerd en dat is best leuk om te zien.
 
Dit is 1 van mijn uitwerkingen van 1 Sketch / 4 Stijlen.

 
Ook iets nieuws 'de 100' er is een lijst met allemaal producten op het forum geplubiceerd en je gebruikt zoveel mogelijk van de produckten op je LO. Voor elk product krijg je 1 punt per LO, als je na meerdere LO's alle producten van 1 t/m 25, 26 t/m 50 etc. hebt gebruikt krijg je bonus punten.
 
Na een aantal maanden kijken we wie er de meeste punten heeft verdiend en of iedereen alle 100 producten heeft weten te verwerken. Erg leuk en ik heb mij op de volgende twee LO's dan ook erg uitgeleefd om zoveel mogelijk punten te halen.



Ja, samen toch goed voor 43 punten.
 
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen