zaterdag 20 oktober 2012

De vorige taart die ik showde was een oefentaart, vandaag was het weer cursus ochtend en gingen we het dus voor het echie doen.
 
Ik merk wel dat ik thuis toch rustiger zit en mij alles makkelijker afgaat dan daar, want ik heb best zitten prutsen. Het afsmeren lukte mij niet geweldig. Dat ik het plaatje getekend had gooide ik mijn schaar in de natte tekening en mijn handen plakte aan alle kanten, haha. Ondanks alles was het wel weer een leerzame ochtend en staat er nu een taart in de koelkast op te stijven.
 

Ik vind het nog steeds erg leuk om te doen en ach, oefening baart kunst toch, dus dat er maar vele taarten mogen volgen.
 
Wat vinden jullie ervan?
 
Groetjes Saskia


5 opmerkingen:

  1. nou,ik vind het, ondanks al je geknoei, een hele mooie taart geworden hoor.
    Je wordt nog eens een meesterbakker

    groetjes;Maarika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke rose taart, zou hem wel willen proeven.

    Liefs ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het lukt, laat ik hem een nachtje in de koelkast staan en dan proef ik hem morgen, volgens mij is hij dan lekkerder. ;-) Ze zijn standaard vrij zoet. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als hij net zo lekker is zoals hij er uitziet komt het wel goed.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een taart die je in de bakkerij koopt. Erg goed gedaan en hopelijk smaakte hij ook erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen