zaterdag 3 november 2012

Laatste cursusdag van course 1

Vandaag alweer de laatste cursusdag gehad van Wilton 1 bij Amzaing cakes in Nieuwe Niedorp.
We moesten thuis als huiswerk al de taart vullen en icen en in de les moesten we hem gaan opmaken met alles wat we geleerd hadden de afgelopen 3 weken en vanmorgen.
 
Alle taarten staan hieronder op de foto die vanmorgen gemaakt zijn.

 
We moesten er een tekst opzetten, maar ik vond het heel erg moeilijk dus de eerste instantie was het plan happy birthday te doen, maar zonder verjaardag stond dat ook een beetje inspiratieloos.
Ik werd vanmorgen wakker en toen wist ik het: Love to bake.
 

 
De hele week in de ban geweest van de laatste opdracht. Zondag alle randjes etc. nog stevig geoefend, woensdag de roze dropflowers met royal icing geprobeerd (mislukt) Donderdag nieuwe poging en dit ging beter. Vrijdag de taart vullen en icen en alle spullen pakken, want ik mocht niets vergeten natuurlijk.
 
We kregen na de laatste oefening van tekst schrijven en roosjes maken ongeveer 3 kwartier om de taart op te maken. Aan de zijkant had ik eigelijk nog iets meer willen doen, maar bij het laatste randje hadden we nog 5 minuten, dus heb het zo gelaten.
 
Allemaal zijn we geslaagd en zijn we trots op ons eerste certificaat die we mochten ontvangen.
 
Op naar Wilton 2 (in het nieuwe jaar)
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen