woensdag 14 november 2012

Meester en juffentaart voor Brian

Ja onze Brian wordt Zaterdag 13 jaar en we hadden bedacht om Donderdag te trakteren op school.
Ik dus een dagje vrij geregeld, zodat ik vandaag de taart en ijscupcakes kon maken, maar school liet vanmorgen weten dat er morgen een studiedag is, grrr.
 
Aangezien ik het morgen zeer druk heb en niet aan bakken toe kom heb ik de taart wel alvast gemaakt en wil ik vanavond toch de cupcakes bakken. Dan kan hij Vrijdag in ieder geval trakteren.
Gisteravond dus de bodem gebakken:
Vandaag verder met de taart gegaan. Ik heb hem eerst in 3 lagen gesneden en de onderste laag met een dikke laag kersenjam ingesmeert, de tweede laag met bokkepootjes botercreme en hiermee ook de rest van de taart afgesmeerd.
Dan ziet hij er zo uit:
Daarna ben ik met Marsepein en icing aan de gang gegaan om de taart af te maken.
Ik wilde hem niet te hoog maken, want hij moet ook nog mee met het busje, dus hij moet in de taartdoos passen.
Dit is het eindresultaat:
Brian zelf was er gelukkig zeer tevreden over en begon meteen met, O WAT MOOI!
Hij is niet snel tevreden sinds hij duidelijk de puberteit bereikt heeft, dus ik was heel erg blij met zijn reactie. Als de meesters en juffen hem nu Vrijdag ook nog lekker vinden, dan is het balletje weer rond. In dit geval de TAART.
 
Bedankt voor het kijken!
Saskia


5 opmerkingen:

  1. Hij is super mooi Brian mag heel trots zijn op zo,n mooie taart voor hem.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie taart Saskia. Brian mag idd heel trots zijn. En ik denk dat de meesters en juffen hem vast wel lekker vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! supermooie taart hoor,en die vulling klinkt heerlijk.
    Dat heb je weer prachtig gedaan,je mag er trots op zijn

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n taart zou ik ook hartstikke blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen