vrijdag 16 november 2012

Traktatie Brian

Het was moeilijk een traktatie te verzinnen voor een (bijna) 13 jarige puber, maar het idee van de ijscup Cupcake beviel hem wel. Ik bakte daarom het cupcakebeslag in de ijscups mee, doe ze echter niet te vol, want dan gaart het slecht kwam ik achter en tegen het einde loopt het eroverheen.
 
Is overigens wel een leuk effect, nu heb je het idee van een ijsje dat smelt.
Vervolgens hebben we botercreme gemaakt met vermalen stroopwafel er doorheen, dat is ook erg lekker kan ik je vertellen. Hiermee heb ik een toef bovenop het ijsje gespoten, wat gekleurde (eetbare) confettie erop en een parapluutje erin gestoken.
Wie heeft het nu het zo koud is?
Een mooi ijsje voor zomer en Winter en het smelt niet!
 
Nu hopen dat ze heel op school aankomen en dat ze lekker zullen smaken.
 
Groetjes Saskia
 

2 opmerkingen:

  1. Klinkt heel erg lekker Saskia en ik vind dit een super tractatie voor een 13 jarige.
    Veel plezier en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg lekker uit en het lijkt me heel apart zo'n stroopwafelsmaak.
    Je bent heerlijk aan het bakken de laatste tijd. Leuk om je andere kunstwerken zo te zien.
    Groetjes, ria

    BeantwoordenVerwijderen