vrijdag 23 november 2012

Spread voor de 100

Vandaag weer even heerlijk aan de scrap geweest met een Spread (dubbele LO) voor in mijn Jaarboek. Ik moest nog steeds een Pagina maken over Bentheim en dit is hem geworden.
De linkerpagina staat alleen alleen text op, want de opdracht was een LO zonder foto's en aan de hand van een sketch van 1 sketch / 4 stijlen. Ik zat niet in dat groepje, maar vond de sketch erg mooi.
De recherpagina heb ik gebruikt om twee mooie foto's uit de Dierentuin te plaatsen, die we in dat weekendje Bentheim bezocht hadden. Hiervoor ook een leuke sketch van 1 sketch / 4 stijlen gebruikt. 
Ik ben erg blij met het resultaat, de LO's zijn gemaakt voor de 100 en leveren weer een hoop puntjes op voor deze activiteit.
 
Bedankt voor het kijken!
Saskia
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen