zaterdag 15 december 2012

Bak verslag

Het is alweer even geleden dat ik wat heb geplaatst, maar gisteren was Ruud jarig, dus weer een geweldige gelegenheid om iets te bakken.
Om te trakteren heb ik 40 Cupcakes voor hem gemaakt.
Links zie je naturel cupcakes met een toef Bokkenpootjescreme en 3 kleine Marsepein bloempjes erop. Rechts zijn chocolade cupcakes met bokkepootjesvulling en Marsepein roosjes.
Op de volgende foto, links de chocolade cupcake met een aarbeienbotercreme en rechts de stroopwafel cupcake met caramelvulling en een rondje fondant met royal icing bloemen. 
Ik kreeg alleen maar posotief commentaar en alle 40 cupcakes zijn op gegaan.
 
Op Ruud zijn verjaardag thuis hadden twee kleine taartjes die Wendy en ik Woensdagavond tijdens een workshop hebben gemaakt. Vierkant had ik nog nooit eerder bekleed en de lussenstrik vond ik ook een leuke aanvulling om te leren.
Dit is Wendy haar taart, hij is gevuld met Bokkepootjescreme en Kersenjam.
Hij is omhuld met Fondant en Wendy is erg creatie geweest dooe met de hand sneeuwvlokken te maken, hij is heel erg mooi geworden. 
Dit is mijn taart en ik heb mij meer aan het voorbeeld gehouden.
Deze taart is gevuls met frambozencreme en frambozenjam.
Hij is omhuld met Marsepein, de strik is gemaakt van fondant met bloemenpasta, zodat jij hard kon worden, zodat hij in de goede vorm blijft staan.
Ze smaken beide erg lekker en we gaan vanavond het laatste stuk op eten.
Bedankt voor het kijken.
 
Saskia

2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg mooi uit Saskia en zo te horen is het lekker...ik weet aan wie ik het taart maken over ga laten!
    hihi

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat ziet er heel erg lekker uhm goed uit !

    BeantwoordenVerwijderen