zondag 23 december 2012

Taart weekend

Vandaag aan een chique kersttaart gewerkt om weg te geven aan de mensen waarvan wij de oude keuken hebben gekregen. Deze keuken was nog zo netjes en zoveel groter dat onze oude keuken dat we besloten om onze keuken naar de Camping te doen en deze in onze keuken te plaatsen.
 
Ruud is er een aantal dagen en avonden mee bezig geweest en ik ben er nu al zo blij mee met de extra werkruimte, dat ik ze toch wilde bedanken. We hadden al gevraagd waar we ze blij mee konden maken, maar hier wilde ze niets over horen.
 
Na zoeken op internet kwam ik een idee tegen waar ik wel wat mee kon, dus ben ik aan de slag gegaan en dit is hem geworden.
Hij is gevuld met bokkepootjes botercreme en bananenbavaroise en afgesmeerd met botercreme met een lichte bananensmaak. Er omheen zit Marsepein en is versierd met Marsepein en zilveren balletjes. 
Bovenop liggen echte kerstballen, want dat was mij nog even een stapje te ver en niet de juiste materialen om deze van cake en Marsepein te maken.
 
We gaan hem straks weg brengen, ben erg benieuwd wat ze ervan vinden.
Voor onszelf heb ik deze nog gemaakt met bananenvulling die nog over was van de cupcakes van Brian die ik voor zijn Kerstontbijt had gemaakt.
 
Groetjes Saskia


4 opmerkingen:

  1. dat zijn 2 prachtige taarten zeg. daar zullen die mensen wel heel erg blij mee zijn denk ik,en je huis genoten met hun taart ook.
    Knap gedaan hoor!

    groetjes Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er superlekker en mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sas, je hebt de smaak helemaal te pakken. Ze zien er erg smaakvol uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks! De mensen waren er inderdaad erg blij mee. :-D

    BeantwoordenVerwijderen