maandag 10 juni 2013

Dat is alweer een poos geleden!

Dat ik voor het laatst iets heb gepost. Inmiddels probeer ik weer een beetje de rust te vinden en ben ik op een andere manier begonnen om weer het Scrappen en kaartjes maken op te pakken. Echt al maanden heb ik weinig tot geen kaartjes of LO´s gemaakt en dacht ik geef mij op voor de Hobbymaatjesdag dan kom ik wel weer in de mood.

Een mooi albumpje hield ik eraan over en had thuis de energie om het af te maken, maar tot de volgende knutseldag lag ik verder weer helemaal stil. De omslag kwam door de Stampin Up dag in Almere. Toen had ik weer zin om wat te gaan doen en ben ik begonnen als Onafhankelijk Demonstratrice van Stampin Up.
 
Hier staan de eerste kaartjes en klein projectje waar ik mee begonnen ben 25 Mei en inmiddels de eerste kaartjes van mijn hand die ik thuis weer heb zitten maken.
Sneak Preview: 
Kom gezellig eens langs op het nieuwe blog!
 
Groetjes Saskia
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen