zondag 30 juni 2013

Verjaardagskaartje

Het was echt alweer lang geleden dat ik gewoon voor mezelf een kaartje heb gescrapt.
Ik kwam al wel weer een beetje op gang door de nieuwe stempelset van SU, maar het voelde nog stroef en ik was ook echt zoekende naar inspiratie.
 
Gistermiddag nadat ik de tuin buiten helemaal op orde had, ging ik toch maar eens zitten om te scrappen en opeens had ik dit kaartje klaar:
Ik heb hem ook meteen weer weg gegeven, want de buurvrouw was jarig en zij maakt ook kaartjes, maar heeft nog geen stempelervaring. Ik heb haar een Kerststempelsetje cadeau gegeven en binnenkort krijgt zij van mij een privélesje hoe ze dit kan gebruiken.

Meteen erachteraan kwam deze LO, het moest een clean & Simpel zijn met veel lege vlakken:
 
 
Eindelijk raak ik weer een beetje in de Scrapmood!
Groetjes Saskia
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen