zondag 19 januari 2014

ATC's

Het is alweer even geleden dat ik echt tijd had om gewoon relaxed te scrappen, maar sinds Vrijdagavond zijn we over naar ons nieuwe Forum en daar loopt momenteel een ATC SWAP met het Thema WONDERLAND.
Ik heb er eigenlijk helemaal niets mee, maar als beheerder vond ik toch wel dat je mee moet doen met de opdracht van je mede beheerder. (Het Forum moet toch weer gevuld worden met gezellige en leuke dingen toch?)

Aangestoken door dochter Wendy die spontaan vanuit een ander media aan ATC's begon, heb ik vandaag ook maar eens een poging gedaan. Zelf ben ik zeer perfectionistisch en niet snel tevreden over mijn eind product, omdat ik overal om mij heen zoveel mooiere dingen gemaakt zie worden.

Daarom verbaasde mij het eindresultaat mij enorm:
IK VIND ZE HEEL ERG MOOI!!!!!
 
Groetjes Saskia

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn ook heel mooi Saskia en mag je best trots op zijn,
    Ik kan dit nog niet maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dacht ik ook hoor Els dat ik het niet kon en je ziet het. Geloof in jezelf! ;-)

      Verwijderen
  2. nog een keertje je Alice ATC;s bewonderen ze zijn zo leuk geworden, mooi met die paarse achtergronden

    BeantwoordenVerwijderen