zondag 19 januari 2014

Met oprechte deelneming!

Een kaartje voor een Crematie is niet altijd makkelijk laat staan leuk. In het kader van het Zentaglen op het Forum besloot ik een plaatje van een vlinder te googlen en deze vol te tekenen.
 
Vlinders en Sterren vind ik heel erg goed passen bij crematies / begrafenissen.
De gedachten vrij te zijn als een vlinder of dat de helderste ster in de nacht iemand was waarvan jij hield en op deze manier in onze gedachten blijft vind ik erg mooi.
 
Ik begon met dit kleurplaatje:
 
en heb dat vol getekend en daarna verwerkt op een kaartje:

 
Ik vind hem zelf erg stijlvol, maar toch heel anders dan een standaard rouwkaartje.
Morgen gaat hij op de post.
 
Groetjes Saskia
 
 

3 opmerkingen:

  1. wat een pracht vlinder heb je er van gemaakt.Die zou ik als digi zo kopen.! Mooie kaart ook, heel persoonlijk
    Ja een vlinder heeft iets etherisch dus goed geschikt voor een rouwkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vlinders ook heel bijzonder voor op een rouwkaart, een vrije ziel! Mooi gedaan. Ik weet heel zeker dat de ontvager dit kan waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er een prachtvlinder van gemaakt Saskia, WOW! Kan me voorstellen dat het een klein lichtpunt is in zo'n moeilijk en zwaar proces... groetjes, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen