dinsdag 30 september 2014

Art Journaal

Al een poosje scrapte ik niet heel erg veel, maar ondanks ik niets liet zien hier heb ik wel meegedaan aan een Round Robin / Art Journaal via de Craftorij.
Ik had dit nog nooit gedaan en ook niet echt iemand in de buurt om vragen te stellen, maar een vriendin haalde mij over door als argument te gebruiken dat het ook heel leerzaam was. Je ziet tenslotte wat andere maken en ook daar leer je weer van.

Dus ik begon, mijn allereerste pagina was in mijn eigen album en was deze:
Alle volgende pagina's die ik heb gemaakt zijn in het album van iemand uit de circkel gegaan.














Inmiddels is het album thuis en hebben we afgelopen Zaterdag een kleine re√ľni gehad met alle albumpjes bij elkaar. Ik zal ook mijn album fotograferen, dan kunnen jullie ook zien wat ik retout heb gekregen.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen