dinsdag 23 september 2014

Nieuw Blog!

Vermoedelijk heb ik teveel hobby,s want ik kan momenteel niet echt kiezen.
Het probleem als je een hele creatieve achtergrond hebt is dat je alles kunt en wilt proberen.
(wat mijn ogen zien maken mijn handen)

Dat ik nog op school zat heb ik met het idee gelopen om een bakkersopleiding te doen, maar dit heb ik niet gedaan. Na twee keer gezakt te zijn voor de opleiding Activiteiten begeleidster, had ik er geen zin meer in om verder te leren, dus ben gaan werken.
Al die jaren eigenlijk zoekende naar wat er nu bij mij past.

Inmiddels ben ik er achter dat oppaswerk mij enorm ligt. Scrappen na al die jaren nog steeds mijn aandacht heeft en steeds vernieuwend blijft, maar ook taarten bakken iets is wat enorm bij mij past.
Daarom heb ik een nieuw blog aangemaakt om mijn bak avontuur te vertellen en de taarten die ik inmiddels gemaakt heb te laten zien.

Interesse gewekt, neem dan eens een kijkje of wordt volger.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen