maandag 7 september 2015

Maandag 7-9

Goedemorgen, dat is lang geleden dat ik hier geblogd heb.
In de tussen tijd erg veel gebeurd.
Ik heb een initiatief op gestart: Taart voor Kids!
Hiervoor maak ik elke Donderdag Slagroomtaarten voor de jarige kinderen van de Voedselbank.

Ook hebben we een Challengeblog: Stampin your Way CHALLENGE!
Vanuit ons Stampin Up groepje en daar hebben we gisteren een goede herstart mee gemaakt.
Was weer erg gezellig om bij elkaar te zijn, maar ook om weer eens echt idee├źn op te doen en te scrappen.
Het kaartje wat ik gisteren gemaakt heb is voor een nog te komen uitdaging, dus die kan ik nog niet laten zien, maar heb nog wel twee andere.
 Dit is de blossom, ik vind deze stempel heel erg mooi omdat je er laag over laag mee kunt.
Beetje watercoloring en je hebt een heel erg mooi effect.
Dit kaartje heb ik afgelopen week gemaakt, een woensdagmiddag oppassen en alleen maar regen.
Dus oudere stempels en stiften mee naar de oppaskids en samen lekker kleuren.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen