maandag 2 november 2015

Hal opknappen

Ondanks ik wel wat scrap gerelateerde projecten in mijn hoofd heb zitten, gun ik mij daar geen tijd voor, omdat ik mij mateloos irriteer. De hal begint nu langzaam aan op te knappen, plafond gewit, nieuwe kokosmat, laminaat is inmiddels gelegd, maar die vieze kozijnen en houtwerk en vloerbedekking van de trap. {slik}
 De kleuren zijn een beetje Oranje / Zalm en vaal groenig.
Waar de verf begint te bladderen, komt donkerder groen en donker bruin onder vandaan.
Het is echt een doorn in mijn oog en deze week heb ik wat meer vrije tijd, dus de schuurmachine er al overheen gehaald. Nu nog even een kleur overeenkomen met hubbie!
Blauw / Grijs als verlenging van het washok / wc lijkt mij een goede optie.
Wordt vervolgd....
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen